پمپ مایع دستشویی اتوماتیک هونو مدل LDV2L

29,800,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 6335682 دسته:

توضیحات

این تیپ از پاشنده هونو، با توجه به مقاومت و ظرفیت مخزن بالا، مناسب برای استفاده ی پایدار، طولانی مدت و پرتکرار در محیط های عمومی/نیمی صنعتی/صنعتی می باشد.هونو یک پاشنده اتوماتیک مایعات است که می تواند برای مایعات ضدعفونی کننده رقیق و صابون مایع های غلیظ تر، مورد استفاده قرار گیرد.
بدنه پاشنده هونو از استیل مقاوم و با کیفیت ساخته شده است و کیفیت بالای رنگ کوره، مقاومت آن را در شرایط محیطی مختلف و در مقابل مایعات مختلف، تضمین می کند.
پاشنده هونو علاوه بر ارگونومی زیبا و تنوع رنگ دستگاه، دارای تنوعی از نورپردازی های چشم نواز است تا به زیبایی هر چی بیشتر محیط شما کمک کند. شما می توانید جلوه نوری دستگاه را در حالت آماده به کار، متناسب با سلیقه و محیط خود تنظیم کنید.
تیپ دوم این دستگاه بسیار بادوام است و قابلیت کار با برق شهری را دارد و از حجم مخزن بالاتر از تیپ سوم بهره می برد. این ویژگی ها، تیپ دوم هونو را برای استفاده طولانی مدت تر در مکان هایی که عمومی تر هستند و ممکن است شرایط نگهداری در آن ها کمتر تحت کنترل باشد، مناسب می کند. ادارات/سازمان های دولتی و خصوصی، پاساژ های بزرگ و مراکز خرید زنجیره ای، سرویس های بهداشتی عمومی و مراکز خدماتی و درمانیِ پر تردد، برخی از این اماکن هستند.
سنسور التراسونیک دستگاه، بسیار دقیق و سریع است و در مدتِ کمتر از 50 میلی ثانیه، سنجش را انجام داده و پاشش را آغاز می کند. این سنسور، صرفا فاصله شی ای که زیر آن قرار گرفته است را می سنجد. این سنسور کاملا بی تاثیر از شرایط محیطی است و عواملی مانند نور و سایه شدید، تغییرات نور در محیط، چرخه شب و روز، انعکاس نور از اشیاء و کف زمین، تاثیری در عملکرد آن ندارند.
مقدار پاشش دستگاه، در 4 سطح قابل تغییر است و به شما اجازه می دهد که مقدار استفاده از مایع مورد نظر را، متناسب با محیط استفاده خود، بهینه کنید و در هزینه ها صرفه جویی نمایید. قابلیت هواگیری، به شما در راه اندازی سریع دستگاه پس از شارژ کردن مخزن، کمک می کند.

ابعاد 26x12x12 سانتی‌متر
وزن 1520 گرم
گنجایش 1 لیتر
جنس بدنه استیل
نوع پمپ اتوماتیک